top of page

U creatore di magia, Andrew Greenberg, morse à l'età di 67 anni

Andrew C. Greenberg, u co-creatore di a serie seminale di Wizardry RPG, hè mortu à 67. A so morte hè stata annunziata in Facebook da u so cullaburatore di Wizardry, Robert Woodhead, è ancu spartutu in Twitter da u prufessore di ghjocu è u prufessore di disignu David Mullich.



I cuntributi di Greenberg è Woodhead à i RPG è i ghjoculi per PC sò incommensurable. Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord era unu di i primi RPG ricunnisciuti dispunibili nantu à i computer di casa. Hà purtatu l'esperienza di RPG di tavulinu è ghjochi pensati per i putenti mainframes PLATO truvati in i campus universitari à l'Apple II, un computer di casa.


Wizardry era rivoluzionariu in parechji modi, cumpresu essendu unu di i primi RPG per permette à i ghjucatori di cuntrullà una festa completa di caratteri, ognunu cù capacità è caratteristiche uniche. I ghjucatori anu esploratu un vastu labirintu di filu in prima persona, scoprendu porte nascoste, evadendu trappule è affruntendu nemici formidabili. À a fine di u dungeon aspittava u "Mad Overlord" Werdna⁠ - un cennu scherzu à u nome di Greenberg, Andrew, scrittu à l'indietro. Greenberg hà cuntinuatu à aduprà stu moniker longu dopu a so carriera di ghjocu, aduttendu cum'è un manicu di email persunale è u nome d'utilizatore per un canale di YouTube induve hà documentatu u so travagliu nantu à un prugramma di bowling scorecard.


L'impattu di Wizardry, à fiancu à a serie Ultima, hè statu prufondu in l'anni 1980, cù i dui ghjochi è e so sequenze chì sò stati purtati à i principali computer persunali cum'è i PC Commodore 64 è MS-DOS. L'influenza di Wizardry era particularmente forte in Giappone, induve hà cuntribuitu significativamente à a nascita di u generu JRPG.


U creatore di Dragon Quest, Yuji Horii, hà citatu spessu Wizardry cum'è una influenza maiò è hà ricurdatu in una riunione di tweet di u 2022 Robert Woodhead, rimarchendu: "Quandu ripensu, tuttu hà iniziatu 40 anni fà quandu aghju veramente in Wizardry".

Dopu avè sviluppatu i ghjoculi Star Saga in 1988 è '89, Greenberg hà fattu a transizione da l'industria di i ghjoculi à una carriera legale, inizialmente specializata in u dirittu di a pruprietà intellettuale in Florida prima di diventà cunsiglieru generale per a cumpagnia di energia rinnuvevule Xslent. Malgradu u so cambiamentu di carriera, a passione di Greenberg per a prugrammazione durò, cum'è pruvucatu da una versione archiviata di u so situ web persunale è u so canale YouTube attivu. Una lettera di u 1999 spartuta in un situ di fan di Wizardry revela chì Greenberg hà maritatu cù Sheila McDonald, un tester di Wizardry, è a coppia avia dui figlioli.


Ancu se Greenberg hà lasciatu l'industria di i ghjoculi longu fà, u so legatu cuntinueghja in i RPG muderni, da Baldur's Gate à Persona. U so travagliu nantu à Wizardry hè sempre accessibile oghje, soprattuttu per mezu di a rimasterizazione recente di Digital Eclipse di u ghjocu originale, chì include una vista di stampa in stampa di i so gràfici classici di 1-bit è hè statu sviluppatu cù input da i creatori di Wizardry.

Commentaires


bottom of page